12 maj 2014

weekEND

hej. Jak u was wspaniale, przeciętnie czy źle? U mnie jak najbardziej. Weekend spędziłam nad wymyślaniem posta dla was, ale nic z tego nie wyszło. ciągle otaczały mnie bezsensowne pomysły, więc napisze o tym jak spędziłam sobotę i niedzielę. Ostatnio jakoś wszyscy nagle chcieli ze mną wychodzić. Więc zgodziłam się na nie które spotkania, w sobotę rano biegałam z psem. nic szczególnego, później spotkałam się z Maksem i poszliśmy na krótki spacer. Następnie musiałam wracać do domu na obiad i zająć się lekcjami. Czas mi ubywał a musiałam spotkać się jeszcze z Kingą. A więc szybko zrobiłam projekt na J.polski i pędem wyszłam na dwór. Poszłyśmy na zdjęcia, ale nic z tego nie wyszło,wszystkie zdjęcia były albo rozmazane albo nie koniecznie ładne, także musiałyśmy coś lepszego zrobić. Planowałyśmy pojechać do Kielc, ale to również nie wypaliło. Godziny umiały a nic się nie działo. Podsumowując ten dzień nie był szczególnie fajny, ale zwykły spacer z kilkudziesięcioma tematami był wystarczający. Później spędziłam czas na siedzeniu przed komputerem, nic dziwnego ponieważ prawie każdy mój wieczór tak wygląda. W niedziele co sie dzialo (?) niedziela było nieco lepsza gdyż od rana byłam z najlepszym przyjacielem Mikołajem, a po południu musiałam się zbierać. Ponieważ o 16 jechałam na urodziny do Ali. Niestety nie za bardzo mi się podobały, ponieważ nie miałyśmy co ze sobą zrobić. Odwalałyśmy różne rzeczy ale to nie było aż tak fajne jak inne. Może i ze względu na to, że ciągle przebywam ze starszym towarzystwem, a tu najstarsza osoba miała 14l. Czyli 1r różnicy. Przeważnie koleguje się z osobami 2-4 lata starszymi, a czasem zdarza się, że nawet 5-7. Oczywiście może na to będzie oddzielny post, więc za dużo nie powiem, bo coraz to więcej jest ludzi ciekawych i mogłyby polecieć tak zwane hejty. A to nie jest za miłe. Więc to chyba na tyle, mam nadzieję, że mój kolejny post będzie ciekawszy. Oraz miał jakiś przekaz. Na koniec dam wam tu kilka zdjęć rzeczy, które w najbliższym czasie będę chciała je mieć. Może zrobię coś w stylu planowany haul? Spróbuje kiedy indziej. Pa :d
                                                                      bluzka C&A/39.99zl
                                                                   bluzka C&A/39.99.zl
                                                                 sweter H&M/39.99zł 
                                                      nie pamiętam dokładnie, ale coś koło tej ceny.
                                                       
                                                              spodnie zara/79.99zł





36 komentarzy:

  1. Obserwuję. Odpowiedziałam na Twój komentarz na moim blogu.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za odwiedziny na moim blogu i za komentarz:)
    Blog zapowiada sie ciekawie,czekam na więcej :)
    Genialne spodnie ! ;3
    www.sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę zaobserwować. czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ubrania :) Pierwsza koszulka to mój faworyt! :3 dzięki za odwiedziny na blogu :)
    powodzenia, blog zapowiada się super ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, mam taką nadzieję, zaobserwujesz? :D ja też z resztą :*

      Usuń
  5. Świetne spodnie i sweter :)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne ciuchy <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie ♥

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne rzeczy <3

    http://bloggerkakaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne rzeczy, spodnie najlepsze :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzka z c&a jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! <3
    http://mersvan-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog :D obserwuj za obserwuj?
    gotuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :*
    Zapraszam do mnie ;)
    moze obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Zostawiłaś u mnie komentarz odnośnie tego ze jesteś nowa i szukasz czytelników. Jako że jesteś nowa to powiem Ci tylko tyle że w ten sposób ich nie zyskasz. Ludzie nie lubią spamujących blogerek. Nie to nie jest hejt.



    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy co innego na ten temat mówi, + do tego każdy się promuje :)

      Usuń
  15. Świetne spodnie!

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ubrania ^^
    dziękuję za obserwację i również obserwuję :*

    zlotykrolik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey, świetny post. ^^ Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za obserwację kochana i również obserwuję (#12)

    OdpowiedzUsuń