10 maj 2014

first post

witam. Zaczynam od nowa blogowanie. Nie wiem czy wyjdzie coś z tego, ale zawsze warto spróbować:). Prawda? a więc ostatnio strasznie chciałam wrócić do bloga, chodź nie mam tylu zdjęć co inne dziewczyny, ponieważ nie mam czasu na robienie ich. Ciągle gdzieś wychodzę czy jadę. Po prostu brak czasu. Strasznie szybko mi ucieka, o jejku uff. Czasem nawet nie mam czasu na odrobienie lekcji. Tez tak macie? Ale spróbuje od nowa, trzymam się tego. Jak zacznę (?) pierw od wyglądu, który muszę tylko dodać i wszystko gotowe. Pózniej na pisanie 2 posta, chce byłby dość ciekawy. Następnie zadbam o obserwatorów, statystyce i coraz więcej czytelników. Mam dobre myśli. Chcę by to było spełnione. Pewnie każda młoda dziewczyna chciałaby by jej blog był ciekawy, zrozumiały i popularny. Trzeba mieć do tego dużo chęci, nie wystarczą tylko słowa ''mój blog będzie taki i taki'' i czekać aż stanie się cud. Tak oczywiście nie będzie, musisz sam się wybić. Nikt tak od razu nie odkryje twego bloga. Chyba to wszystko co chciałam napisać, zapraszam do czytania. Miłego wieczorku wszystkim

2 komentarze:

  1. Powodzenia w blogowaniu, super design :) Zapraszam do mnie ;) http://paulaandpaulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń