15 maj 2014

ordinary thursday

Hej kochani! Co u was? U mnie jest dosyć okej. Dzisiaj postanowiłam opisać 3 ostatnie dni. 
Więc wtorek był słaby, nic się nie działo, chyba siedziałam w domu i się uczyłam. Ale cóż. :) 
W środę były zawody w piłkę nożną, mieliśmy szanse na zajęcie 2 miejsca, ale nie udało się i 3 jest :( Ale to nie aż tak źle. Są gorsze miejsca. Teraz mam straszne zakwasy po tych zawodach, nie wiem kompletnie co zrobić czy czekać czy coś jeszcze. Próbowałam już chyba wszystkich mi znanych pomysłów-gorąca kąpiel, odrobina ćwiczeń i leżenie przez około 30minut. Może macie jakiś plan na zwalczanie zakwasów? :/
Z góry dziękuje jeśli pomożecie. A tak w ogóle może przejdźmy do zwyczajnego czwartku, bo w końcu taki post
Dzisiaj nie byłam w szkole przez te zakwasy, więc zrobiłam sobie miły a zwyczajny czwartek.
Oglądałam filmy, czytałam kilka rozdziałów lektury, sprzątałam biurko. Zajmowałam się psem i różne takie duperele. Wyszłam z Mikołajem ale nie na długo, bo strasznie mnie bolały nogi. To jest najgorsze uczucie :(
Właśnie także wymyśliłam temat na nowy post, coś takiego.. -I and my live. = Ja i moje życie, czyli coś o mnie. Postaram się napisać wszystko co by was zainteresowało mnie, moje zdolności, zajęcia, nauka, szkoła, przyjaciele, dom, życie prywatne, wiem, że nie powinnam mówić o swoim życiu prywatnym ale to nie to co macie na myśli. :* Dowiecie się dopiero jak skończę post, już jest napisane parę słów o mnie, ale jednak coś jeszcze tam brakuje... już wiem! zdjęć! tak właśnie tak.. czekam na Kasię i lecimy na sesje ;). A więc chyba na tyle, dam wam tutaj kilka zdjęć, które zrobiłam dzisiaj lecz nie wszystkie, ponieważ mi się nudziło... :) Miłego wieczorku! :* Uroczy zestaw zrobilam prawda?:)



19 komentarzy:

  1. Cudowne inspiracje :)

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. alez ty kreatywna ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sama chciałabym znać jakiś dobry sposób na zakwasy. choć mama mówiła mi raz, że wypicie wapna pomaga, a raz na aerobiku babka powiedziała, że dobrze jest podczas kąpieli najpierw polewać ciało gorącą wodą, a później zimną i że to niby ma pomóc, ale nigdy ni wypróbowałam, bo to był środek zimy i wolałam cierpieć następnego dnia niż znosić zimny prysznic :)

    zapraszam do mnie: http://itsjustteatime.blogspot.com/
    (co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, już coraz lepiej :) 3 godziny trening mi pomógł też troszkę, rozgrzałam nogi. ;) Ofc jestem jak najbardziej za wspólną obserwacją ;) :*

      Usuń
  4. Też chciałabym poznać sposób na pozbycie się zakwasów . I co gratuluję 3 miejsca . Oczywiście w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ofc, że wpadnę, nawet zaobserwuje;) liczę na rewanż :*

      Usuń
  5. świetne inspiracje! :)
    u mnie nowy post, zapraszam.
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog.

    obserwujemy? rich-inside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia ^^ mam nadzieję, że zakwasy
    Ci juz przeszły :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    zlotykrolik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł na nowe posty !

    OdpowiedzUsuń