8 cze 2014

I and my live...

Tak na wstępie.
Mam na imię Paulina, w styczniu skończę 13lat.
Pochodzę z małej miejscowości w województwie świętokrzyskim, chyba dokładna informacja nie będzie potrzebna. Nie będę wam pisać informacji typu mam psa, kota, lubie his, czy inne duperele. To nie ma sensu
A więc przygotowalam dla was kilka faktow, ktore powinny was zainteresowac. mam taka nadzieje?
1) Nie lubię egoistow, chodź czasem zdarza mi sie, ze chce by wszystko bylo po mojej mysli i mi dobrze.
Ci ludzie strasznie mnie denerwuja, nie mysla o nikim innym tylko o sobie, nawet o rodzinie.
2) lubie podążać za modą, lecz nie które wymysły ludzi mnie przerażają. Rzadko jeżdżę do galerii gdyż moi rodzice nie mają na to czasu, ale jesli juz pojade obkupie sie tak jak nikt inny. to jest tez plusem, jezdzenie do galerii rzadziej gdyz mozna wydac wiekszą ilość pieniedzy.
3) Strasznie wstydzę się nowo poznanych ludzi, nie wiem jak sie przy nich zachować, co robic, o czym rozmawiac. Nie lubię tego po prostu. Przeszkadza mi to strasznie :(
4) Chcialabym miec swojego bmx. Poniewaz nie nudzilabym sie calymi dniami, + do tego teraz to troche to odpada, bo poklocilam sie z jednym z tych chlopakow co tam jezdza. I po prostu mnie to hamuje.
5) Uwielbiam starsze od siebie osoby cos kolo 15-20 lat. Czuje się przy nich dojrzala, i tak zostanie. Nie będę się dla nikogo zmieniac. Chyba, że sama poczuję taką potrzebę. I juz.
6) Nie lubie rodziny, czuje się przy niej jakbym się miala spowiadać. A tego nie lubię. Nie znoszę, po prostu mnie to nie kręci, opowiadanie rodzinie o przeżyciach, zainteresowaniach, towarzystwie, itd.
7) Z roku na rok cieszę się, że jestem starsza, najlepiej będę czuła się w wieku 16 lub 17 lat. Czekam na moje urodziny:)
8) Strasznie martwię się o przyjaciół, ponadto jestem strasznie o nich zazdrosna. Ciągle o nich myślę, a jak juz zobaczę kogoś z mojego grona z inną osobą, najczesciej chłopaków dostaję szału i chce by była ta osoba tylko moja. dziwne prawda?:)
9) W przyszłosci chcialabym miec cos zwiazanego z psychologią lub aktorstwem. Pewnie to spełnie;)
10) Strasznie kocham te rzeczy i osoby na które sobie zapracowałam, i nie zamierzam tego zmieniać. Wolę być także osobą hojną i uczciwą, nie wymuszać nic na siłe.
Dzieki za uwagę. I podziwiam kogoś kto to przeczytał. :*
dobranoc skarby

2 komentarze:

  1. Świetny post! Fakt, niektóre wymysły, które przychodzą z nowymi trendami są przerażające ;)

    OdpowiedzUsuń